Se oferă pe toată perioada de utilizare a sistemelor achizitonate de la noi.
Trimiteți întrebările sau descrierile problemelor pe care le întâmpinați, capturi de ecran la: suport@scd.ro.
Atasati poze si video pentru a intelege mai bine.
GARANTIE – SERVICE
Daca, la primirea sistemelor, se constata probleme ale echipamentelor livrate de noi nu ezitati sa ne contactati.
Toate sistemele, echipamentele, aparatele achizitionate prin intermediul www.sistemeinspectie.ro beneficiaza de garantie 12 Luni.
Orice probleme, defectiuni vor fi analizate si rezolvate intr-un termen rezonabil, in functie de gravitatea acestora.
Pentru a trimite aparate, echipamente in service trebuie sa completati un formular de primire in service.
Dupa ce primim acest formular completat si studiem problemele descrise va vom trimite indicatii.
Pentru trimiterea in Service in timpul perioadei de garantie a unor sisteme care nu prezinta defectiunile reclamate se percepe taxa de constatare de 50 Euro.Toate cheltuielile aferente vor fi suportate de Client.
Important: Aparatele vor fi receptionate numai dupa completarea, semnarea si trimiterea formularului.
Descarcati si completati formularul accesand acest link: Formular primire in Service
Daca problemele survenite in timpul termenului de garantie sunt din cauza echipamentului, fac obiectul conditiilor de garantie, acestea se vor rezolva gratuit.
Daca problemele survenite in timpul termenului de garantie NU sunt din cauza echipamentului, NU fac obiectul conditiilor de garantie, acestea se vor rezolva contra cost.
Dupa constatare, beneficiarul va fi informat si, impreuna, vom lua o decizie de rezolvare.
In cazul serviciilor oferite la sediul beneficiarului, la pretul serviciilor, se va adauga costul deplasarii.
Instruirea tehnică telefonică și online
Puteți să beneficiați de experiența de implementare și cunoștințele tehnice ale unui specialist care să vă îndrume pas cu pas în punerea în funcțiune, configurarea și utilizarea sistemului.
Când nu doriți să apelați la serviciile de suport tehnic gratuit prin email.
Consultanța tehnică telefonică și online cu TeamViewer, AnyDesk se acordă și pe probleme punctuale, pentru depășirea unor situații precum:
remedierea problemelor de funcționare a sistemului de pontaj ce pot să apară în timp din cauze neprevăzute;
Cererea se trimite prin email, la adresa: suport@scd.ro.